LbL
|
Geplaatst: ma 30 mrt, 2009 13:15 Onderwerp: iGn-eSports Limited Company Sponsor Aanvraag! |
|
|
|
Sponsor Aanvraag
Aanvrager:
Een goededag,
Ik ben Lars 'LbL' Huisman, 18 jaar, woon in Nijeveen ( omstreek Zwolle/Meppel ). Ik studeer momenteel MBO niv. 4 Detailhandel Ondernemer. Tevens ben ik manager van iGn-eSports, een
Organistatie die sinds 2007 bezig is om Proffesionele Teams naar de top te brengen en ook een plezier gedeelte in de organisatie hebben. Zelf heb ik 5 jaar Competetief niveau gespeeld en
ben gestopt omdat ik mijn school goed wou afronden en door studeren, maar ben wel met mijn hart bij iGn-eSports gebleven en ga er alles aan doen om het een top organisatie te maken.
iGn-eSports is Wereldwijd actief op het top niveau met het FIFA en Trackmania Team. Die meer en meer wil bereiken in de eSports.
Het FIFA team staan op het moment Eerste van de ESL Europa Ladder!
http://www.esl.eu/eu/fifa09/clanwar/ladder/
Te leveren diensten:
Wij hebben beschikking over onze eigen Private server in het data center waar onze servers en site op draait.
Wij zijn een team die U niet snel ergens anders tegen zal komen, ons doel ligt niet lager dan de top van Europa. We zijn een stabiele organisatie die met een top management en top teams het
ver gaat schoppen in de eSports Scene.
In ruil voor:
De mogelijkheid onder het kopje 'In ruil voor' zijn werkelijk oneindig, afhangende van wat u op de markt wil krijgen kunnen we uiteraard passende maatregelen nemen; denk bijvoorbeeld aan:
* Vermelding op onze website
* Vermelding mIRC
* Vermelding In-Game Tag ( bijv: IGN.Sponsor LbL )
* Vermelding in afgenomen interviews
* Vermelding op de Trackmania iGn-eSports Auto ( Zie Voorbeeld hier onder )
* Mogelijkheid tot kortings acties
* Banner in ons eigen F1 Trackmania Toernooi Season 2009
Voorbeeld van F1 Toernooi Banner
Waar wij op dit moment naar op zoek zijn is het volgende:
* Financiële ondersteuning om het deelnemen aan (inter)nationale LAN evenementen (toernooien) mogelijk te maken.
* Hardware ( Muizen, Keyboards, Headsets )
* Game Servers voor onze teams die dan extra goed kunnen trainen en beter kunnen worden in het spel.
* Als U een ander voorstel heeft hoor ik dat graag, onderaan staan mijn contact gegevens.
Hiernaast verwachten wij, net als u van ons, een professionele houding, een respectvolle maar bovendien ook waardevolle samenwerking.
Attended
The Reality 8
Frag-O-Matic 11
World Cyber Games - World Finals
World Cyber Games - Israel
World Cyber Games - Letland
World Cyber Games - Argentinie
SteelSeries Challenge FIFA 09 - Grand Final
Achievements
WCG Israel - FIFA
WCG Letland - FIFA
WCG Argentinie - FIFA
The Reality 8 - FIFA
SteelSeries Challenge FIFA 09 - Grand Final
The Reality 8 - Trackmania
Frag-O-Matic 11 - Trackmania
WCG World Finals - FIFA
Top 32 - WCG World Finals ( 4 Spelers van iGn-eSports )
Kleding
Voorkant:
Info : recht manager van FIFA Team en FIFA Team Leader Uit Israel @ Frag-O-Matic Belgie
http://www.ign-esports.com/spo.....orkant.jpg
Achterkant:
Info : 1 van de Leden van iGn-eSports met shirt aan @ Frag-O-Matic Belgie
http://www.ign-esports.com/spo.....erkant.jpg
Waarom zou je ons gaan sponsoren?
Heel simpel, wij hebben de naamsbekendheid al, wij hebben de ervaring, en het talent om ons doel waar te maken. Dit betekend dat uw naam (of product) overal zal komen te staan, en dat
beperkt zich niet alleen tot de Benelux.
De site krijgt elke maand 6000+ bezoekers en daar zijn we trots op, Op het moment zijn we al bezig met een nieuwe site te laten devolpen en dat schiet goed op. Een Extra is dat wij 2
Trackmania toernooien hebben waar het internationale veld aan mee doet met Top Teams.
Trackmania Toernooi #1 TNA
www.ign-esports.com/tna
Informatie:
Voor dit toernooi hebben wij zelf wat Voice Servers en Game Servers als prijzen vrij gegeven, En met de KLAPPER van 500 euro Cash voor het beste Team!
Teams die mee doen:
* iGn-eSports.tmnf
* Team Dignitas
* N!faculty
* Above
* eSuba.Halo3000
* En nog vele meerdere goede top teams.
Trackmania Toernooi #2 F1 Season 2009
www.ign-esports.com/index.php?.....p;board=67
Informatie:
Voor dit toernooi gaan wij letterlijk mee met het Formule 1 Seizoen van 2009!
Er zijn Qualificaties van 5 dagen! op de Zondag word de race gereden meestal rond 8 uur!
De race duurt 30 min en het gaat er om wie er in die tijd de meeste rondjes kan afleggen!
Wij hebben de baan van de des betreffende week precies en zo goed mogelijk na gemaakt, including Pit-Stops, Fullmeters.
Uiteraard krijgen sponsors ook billboards in-game van het toernooi! die langs de baan worden gezet!
Op de Finale dag zullen wij zelfs een SHOUTCast team hebben die verslag gaan maken van deze wedstrijd!
We hebben ook een IN-Game Relay TV om daar te gaan luisteren en te kijken naar de race met het verslag!
Duur contract (Lengte van het sponsor contract):
Bespreekbaar
Overige informatie:
Voor vragen/verduidelijking/voorstellen of overige informatie kan er contact opgenomen worden met mij via msn, email of via de Private Message hier op de website.
Wilt u een previeuw van de nieuwe site kunt mij ook een pm sturen ik zal het beantwoorden.
MSN : Larshuisman@live.nl
Email : Sponsors@ign-esports.com
Bent u geïnteresseerd maar bespreekt u het liever telefonisch? Dat kan! U kunt mij een pm sturen voor mijn gegevens!
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Lars Huisman
International Gaming Networks
iGn-eSports CEO
www.ign-esports.com |
|